Системи клімат-контролю та системи кондиціонування працюють за допомогою спеціальної рідини, що називається фреоном. У процесі роботи він поступово випаровується, що є нормальним явищем, але ми рекомендуємо стежити за його рівнем. Якщо після заправки Ви помітили різке зниження рівня рідини та відчули, що вона випарувалася до нуля, рекомендується звернутися до фахівця. Визначити причини надмірного використання фреону можна в автосервісному центрі УКРАВТО РІВНЕ. Ми знаходимося в місті Рівне неподалік від зоопарку за адресою: вул. Відінська, 9А.
Заправка фреону: коли потрібна
Система клімат-контролю балансує температуру всередині автомобіля. Вона підтримує повітря сухим і теплим взимку, а у спекотну літню погоду – прохолодним. Вона також запобігає потраплянню пилу та бруду зовні й очищає повітря всередині автомобіля.
Майстри автосервісного центру УКРАВТО РІВНЕ зазначають, що навіть якщо рівень фреону падає на 15% щорічно, це нормально. Але якщо більше – потрібна ретельна перевірка кондиціонера, адже скоріш за все це свідчить про суттєві негаразди.
Спочатку Ви можете не помітити нічого незвичайного, оскільки система кондиціонування продовжуватиме працювати, незважаючи на втрату великої кількості фреону. Це дуже небезпечна ситуація, оскільки під час кожного увімкнення системи кондиціонування автомобіль змушений працювати на підвищеній потужності. Спочатку Ви можете не помітити несправність у системі, оскільки салон автомобіля охолоджується. Однак щоразу, коли автомобіль експлуатується "на межі", системи автомобіля зазнають негативного впливу та зношуються.
Тому рекомендується дотримуватися правил і порад Вашого автомеханіка і проводити огляд автомобіля не рідше одного разу на рік.
Ось деякі підказки, як можна самостійно визначити, що кондиціонер зламався:
Як налаштувати систему
Перше, що необхідно зробити, – якнайшвидше звернутися в сервісну майстерню, якщо Ви помітили незвичайну поведінку автомобіля.
Ремонт і чистка кондиціонера починається з відкачування старого фреону, що залишився. Потім перевіряється резервуар на наявність тріщин, оскільки звідти може витікати рідина. Якщо проблема зберігається, потрібна більш ретельна діагностика. В особливих випадках доведеться розібрати торпеду. Після виявлення та усунення причини заливається невелика кількість мастила для змащення рухомих частин компресора і лише потім в резервуар заправляється новий фреон.
Це, здавалося б, просте завдання вимагає навичок і досвіду. Адже ми використовуємо численні сканери і найсучасніше обладнання, щоб діагностика не займала надто багато часу і давала максимально точні дані.
Завітайте до нас в АЦ УКРАВТО РІВНЕ та самі переконайтеся в нашій професійності.